Termeni si conditii

COMANDA:
Produsele de pe site se pot comanda numai online.
Comanda minima pe site este de 100 RON.
DNP Accesorii isi rezerva dreptul de a onora comenzile efectuate doar de persoane juridice (Firme/Revanzatori) sau persoane fizice autorizate (P.F.A, I.I. etc.) care presteaza servicii in domeniul Gsm (Distributie Accesorii Gsm, Service Gsm, Magazin Accesorii Gsm).
DNP Accesorii isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

Produsele de pe site sunt oferite in limita stocului disponibil. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale greseli de tiparire etc). In aceste cazuri DNP Accesoriiva anunta clientul despre problemele aparute si va hotara impreuna cu clientul daca comanda se va livra sau se va anula . Valoarea maxima a obligatiilor DNP Accesoriifata de clientii sai, in cazul nelivrarii produselor sau a livrarii necorespunzatoare, reprezinta valoarea sumelor primite de la clienti exclusiv pentru produsele comandate.
Fotografiile si specificatiile produselor afisate pe site au caracter informativ si nu reprezinta obligatie contractuala.
Inainte de a valida orice comanda, clientul declara ca a luat la cunostinta despre Termenii si Conditiile de Utilizare si Vanzare si ca le accepta in totalitate si fara rezerve.

In cazul unei comenzi neridicate de la firma de curierat, DNP Accesoriiisi rezerva dreptul de a inceta colaborarea si de a cere despagubiri materiale si morale suma fiind stabilita de instantele judecatoresti.

EXPEDITIE – LIVRARI – PLATI:

Toate comenzile primite pana la ora 19:00 vor pleca de la noi catre destinatie a doua zi (valabil de Luni pana Vineri) prin firma de curierat rapid Fan Courier care lucreaza in sistem door-to-door (livrare la domiciliu) in 24 – 48 ore valabil pentru zilele lucratoare.
Comenzile primite dupa ora 19:00 vor fi procesate dupa terminarea si expedierea comenzilor primite inainte de ora 19:00 si vor pleca de la noi catre destinatie a doua sau a treia zi.
Comenzile trimise vineri au mentiunea „Livrare Sambata” dar este posibil ca in unele localitati acest lucru sa nu fie posibil si livrarea sa se faca luni.

Costurile pentru transport, asigurare colet si ramburs sunt suportate de catre cumparator.
Plata se face ramburs odata cu sosirea comenzii (plata la livrare).

Daca coletul nu ajunge in termen de 2 zile lucratoare va rugam sa ne anuntati sau sa luati legatura cu firma de curierat pentru rezolvarea problemelor.
ATENTIE! In momentul livrari va rugam sa verificati integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe sau produse deteriorate, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca un proces verbal de fata cu Dvs. si sa consemneze neregulile!

Orice reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare.

FRAUDA:

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului www.AccesoriiGSMEnGros.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.AccesoriiGSMEnGros.ro, va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor www.AccesoriiGSMEnGros.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat aceste fapte.

POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR:

DNP Accesoriise angajeaza sa foloseasca datele clientilor exclusiv pentru scopul pentru care au fost introduse (efectuarea de comenzi online), informari comerciale despre produsele comercializate in magazinul nostru online. Ne obligam sa nu transmitem datele Dvs. personale catre terti si sa respectam confidentialitatea datelor. DNP Accesoriinu incurajeaza SPAM-ul, nu face schimb de adrese de email obtinute prin intermediul acestui website, nu divulga adresa Dvs. de email altor persoane, nu furnizeaza adresa Dvs. catre terti.

Prin completarea datelor Dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda declarati ca acceptati neconditionat ca datele Dvs. personale sa fie folosite pentru a va trimite confirmarea acceptari comenzi si livrarea acesteia.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice DNP Accesoriiare obligatia de a administra numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizati despre Dvs. sau o alta persoana si in conditii de maxima securitate. Scopul solicitarii si colectarii datelor cu caracter personal este de a opera si livra comenzile efectuate de Dvs. online.

Conform Legii nr. 677/2001, clientul beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Deasemenea clientul are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc si de a solicitata stergerea datelor. Pentru a beneficia de aceste drepturi, va rugam sa ne trimiteti o cerere scrisa pe adresa de email: office@AccesoriiGSMEnGros.ro.

Dreptul de a modifica si sterge datele detinute de www.AccesoriiGSMEnGros.ro:

DNP Accesoriiconfera dreptul utilizatorului de a modifica/edita datele de contact inregistrate sau de a va dezabona de la serviciul de newsletter. De asemenea aveti dreptul sa ne solicitati stergerea datelor Dvs. oricand fara a motiva decizia aleasa.

Securitatea datelor:

Pentru confidentialitatea si securitatea datelor Dvs. inregistrarea si autentificarea pe site-ul www.AccesoriiGSMEnGros.ro implica un User si o Parola.

RETURNAREA PRODUSELOR:

Conform Legii nr. 365/2002, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la data primiri produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la data incheieri contractului. Renuntarea la cumparare in termen de 15 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat:

In ambalajul original cu toate accesoriile si etichetele intacte, inclusiv folia protectoare daca aceasta exista si documentele care l-au insotit.
Produsul nu trebuie sa fie desigilat in cazul in care este in blister.
Produsele bulk nu trebuie sa prezinte urme de zgarieturi.
Produsul trebuie sa fie in perfecta stare de functionare.
Produsul nu trebuie sa prezinte modificari.
Produsul nu trebuie sa prezinte urme de montaj.
Produsul nu trebuie sa prezinte urme de lichid.
Produsul nu trebuie sa prezinte pete de orice culoare (in principal pe Lcd-uri, Touchscreen-uri si Geamuri).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 15 zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Orice colet neanuntat trimis catre noi va fi refuzat.

GARANTIE:

Produsele cumparate de pe acest site beneficiaza de garantie conform certificatului de garantie sau in lipsa acestuia conform cu legislatia in domeniu. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati.

INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE IN VEDEREA PASTRARII GARANTIEI:

In momentul livrari va rugam sa verificati integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe sau produse deteriorate, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca un proces verbal de fata cu Dvs. si sa consemneze neregulile!
Orice reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare.

Testarea si verificarea pieselor Gsm trebuie sa se faca inainte de montare, fara indepartarea sigiliilor sau a foliilor de protectie. Indepartarea acestora conduce automat la pierderea garantiei.

Pentru a beneficia de garantie in cazul produselor din categoria Display-uri, Touchscreen-uri, Geam-uri, Benzi si Componente Gsm, mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un service Gsm care va elibera un bon de service ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.

Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi, folia protectoare (daca aceasta exista), daca produsele nu sunt deteriorate, nu prezinta urme de lovituri, crapaturi, ciobiri, componente sau piese arse/plesnite etc., utilizate in conditii inadecvate (umiditate, praf, tensiuni de alimentare, prize fara impamantare, variatii de temperatura etc.), urme de lichid, metale sau alte substante, pete de orice culoare (in principal pe Lcd-uri, Touchscreen-uri si Geam-uri) survenite ca urmare a folosirii necorespunzătoare a produselor.

Pierderea facturii sau a bonului fiscal va duce automat la pierderea garantiei.
Orice produs trebuie trimis spre garantie in ambalajul original cu toate accesoriile si etichetele intacte.
Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei.
Orice produs trimis spre garantie se inlocuieste cu un produs exact ca cel trimis.

DISPOZITII FINALE:

Orice conflict aparut intre DNP Accesoriisi clientii sai se va solutiona pe cale amiabila.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Bucuresti, Romania conform procedurilor.

Toate produsele comercializate de catre DNP Accesoriisunt produse compatibile si nu poarta inscriptionari sau denumiri ale marcilor care sunt protejate in Romania.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze